איך למשוך כסף אל חיינו לפי שיטת "הסוד" (רונדה בירן)

רונדה בירן ,  "הסוד" – תמצית הספר שיעזור לכם למשוך כסף אל תוך חייכם

 

לאחר ששמעתי כל כך הרבה על הספר "הסוד" כמשהו בסיסי בהתפתחות האישית של כל אחד, החלטתי שאני חייבת לקרוא את הספר ולראות במה מדובר…

באמצעות הסוד, רונדה בירן, מחברת הספר, מבטיחה לנו כיצד נוכל להשיג, להיות או לעשות כל מה שנרצה. אם נדע מי אנחנו באמת, נוכל להתוודע אל ההצלחה האמיתית שמצפה לנו.

אז מהו הסוד??

הסוד הוא חוק המשיכה!

אם קראתם את הספר של ווטלס – מדע ההתעשרות – אז זה מוכר לכם משם..

אם לא קראתם – אז זה עוד ספר מומלץ לקריאה, ואם אתם רוצים סיכום שלי – אני שמה לכם לינק למטה לסרטון שעשיתי על זה.

אז למעשה הסוד הוא חוק המשיכה שכל האנשים פועלים לפיו, אם במודע ואם לא במודע.

כל מה שאנו מכניסים לחיינו, אנו מושכים אותו לחיינו. אנחנו עושים את זה באמצעות הדימויים שאנחנו משמרים בתוך המוח שלנו. מה שנחשוב זה מה שייקבע וזה מה שנמשוך אלינו.

 

מכירים את המשפט – מחשבה יוצרת מציאות?

אז זה בדיוק העיקרון..

חוק המשיכה הוא החוק החזק ביותר ביקום

משוררים דגולים, הוגים, מדענים ואפילו דתות – כולם מבטאים את חוק המשיכה ביצירותיהם, מחקריהם ודבריהם.

אנשים שמשכו אל חייהם עושר, עשו זאת באמצעות הסוד, בין שעשו זאת במודע ובין שלא. הם חושבים כל הזמן על עושר ועל שפע ולא נותנים למחשבות אחרות להיכנס לראשם. המחשבות הדומיננטיות שלהם על עושר, משכה אליהם את העושר.

דוגמה לחוק המשיכה בפעולה:

אנשים שהשיגו עושר עצום, איבדו את כולו ובתוך זמן קצר השיגו בחזרה עושר עצום. זה נגרם כי המחשבות שלהם היו סביב עושר. כך הם השיגו אותו בפעם הראשונה וכך הם השיגו אותו שוב. אם היו שוקעים במחשבות של ייאוש או פחד, הם לא היו משיגים זאת.

"אם אתם רואים את זה בעיני רוחכם, תגיעו לכך שתאחזו זאת בידיכם" (בוב פרוקטור, פילוסוף, סופר ומאמן אישי)

המחשבות הן כמו תדר.

דוגמה: מגדל השידור של תחנת טלוויזיה משדר באמצעות תדר והתדר הופך במקלט הטלוויזיה שלנו לתמונות. רובנו איננו מבינים איך באמת זה עובד, אבל זה עובד. כשאנחנו מכוונים לתדר, לערוץ מסוין, אנחנו רואים אותו בטלוויזיה שלנו. אם נרצה לראות משהו אחר, נחליף תדר, נעביר ערוץ, ונראה משהו אחר.

כך בדיוק פועלות המחשבות שלנו. הן מגנטיות. יש להן תדר. אתם למעשה מגדל שידור אנושי ואתם חזקים מכל מגדל שידור שנוצר עלי אדמות. המחשבות שלכם יוצרות את תמונות החיים שלכם. אם אתם רוצים לשנות משהו בחיים שלכם, אתם צריכים לשנות את המחשבת שלכם.

"הבעיה היא שרוב האנשים חושבים על מה שהם לא רוצים ומתפלאים למה הדבר מופיע שוב ושוב בחייהם" (ג'ון אסאראף, יזם ומומחה לעשיית הון).

אתם קוצרים את מה שזרעתם.

אם אתם מתלוננים, חוק המשיכה יביא בעוצמה אל תוך חייכם עוד דברים שיגרמו לכם להתלונן. אם אתם מקשיבים למישהו אחר שמתלונן ומתמקדים בכך, מזדהים ומסכימים איתו – באותו רגע תמשכו אליכם עוד מצבים דומים.

החוק פשוט משקף ומחזיר לכם בדיוק את הדבר שאתם מתמקדים בו במחשבותיכם.

עכשיו, בזכות העובדה שאתם גיליתם את הסוד, אתם תהיו מודעים למחשבות שלכם.

עכשיו נהייתם מודעים ליקום, מודעים לחוק, מודעים לכוח שיש למחשבות שלכם על החיים שלכם.

"אי אפשר להפעיל בקרה על כל מחשבה שאנו חושבים. חוקרים מספרים שיש לנו כשישים אלף מחשבות ביום. אתם יכולים לתאר לעצמכם כמה מותשים תהיו אם תנסו לשלוט בכולם? למרבה המזל יש דרך קיצור, קלה יותר והיא דרך הרגשות שלנו" (מארסי שימוף, סופרת, מרצה בינלאומית ומנהיגת טרנספורמציה).

הרגשות שלכם הם הכלי החשוב ביותר שלכם ליצירת חייכם. המחשבות שלכם הם הגורם ראשוני לכול. כל דבר אחר שאתם רואים וחווים בעולם הזה הוא תוצאה שלהן, וזה כולל גם את הרגשות שלכם. הגורם הוא תמיד המחשבות שלכם.

רצוי שתהיו מודעים למה שאתם מרגישים, שתתחברו למה שאתם מרגישים, כי זו תהיה הדרך המהירה ביותר שלכם לדעת מה אתם חושבים.

איש לא יכול להגיד לכם אם אתם מרגישים טוב או לא, כי אתם היחידים שיודעים מה אתם מרגישים.

כשאתם מרגישים טוב, אתם בהכרח חושבים מחשבות טובות. לכן אתם מתואמים עם הרצונות שלכם ופולטים תדר רב עוצמה שמושך אליכם עוד דברים טובים שיגרמו לכם להרגיש טוב. לכדו את הרגעים האלה שאתם חשבים בהם טוב ומצו אותם. היו מודעים להם.

הרגשות שלכם הוא למעשה שדר מהיקום שבא ליידע אתכם מה אתם חושבים.

המחשבות הן הגורם הראשוני לכול. כשאתם חושבים מחשבה ממושכת, היא משוגרת מיד ליקום, היא נצמדת מיד באופן מגנטי לתדר הדומה לה ואז שולחת קריאת תדר בחזרה אליכם באמצעות הרגשות שלכם.

עצה פרקטית: עשו לעצמכם רשימה של "מסיטים סודיים" שתעמוד לרשותכם. כלומר רשימה של דברים שיכולים לשפר את הרגשתכם כהרף עין. למשל זיכרונות טובים, רגעים מצחיקים, מוזיקה וכו'. בכל פעם שאתם מרגישים רגשות שליליים, פנו לרשימה הזו והתמקדו באחד מהדברים. הסיטו את עצמכם למחשבות חיוביות.

 

כיצד משתמשים בסוד

דוגמה: הסיפור על אלאדין והשד שנותן לו משאלות.

גם היקום הוא כמו השד שנענה לכל פקודה שלנו. השד הוא חוק המשיכה והא נוכח תמיד וקשוב תמיד לכל מה שאתם חושבים אומרים ועושים. השד מניח שכל דבר שאתם חושבים עליו – אתם רוצים. שכל דבר שאתם מדברים עליו – אתם רוצים. אתם אדוני היקום. השד לא מערער על הפקודות שלכם.

תהליך היצירה:

 

שלב ראשון – בקשו

תנו פקודה ליקום. הודיעו ליקום מה אתם רוצים. היקום מגיב למחשבות שלכם.

אתם יכולים לבחור מה שאתם רוצים אבל עליכם להבהיר לעצמכם מה זה. אם לא תבהירו את רצונותיכם, חוק המשיכה לא יוכל לתת לכם אותו. אם תשגרו תדר עמום, תקבלו תוצאות עמומות.

אוסיף הערה שזה מאוד דומה להכנת תוכנית עבודה ולוח חזון…

הבקשה היא הצעד הראשון בתהליך היציאה, לכן עשו לכם מנהג לבקש. אם עליכם לבחור ואינכם ידועים במה לבחור – שאלו.

לא צריך לבקש פעם אחר פעם. מספיק לבקש פעם אחת.

שלב 2 – האמינו

האמינו שזה כבר שלכם. אמונה בלתי מעורערת בסמוי.

האמינו שקיבלתם. עליכם לדעת שמה שאתם רוצים הוא שלכם ברגע שביקשתם. אמון מוחלט. אם אתם מזמינים משהו מהאינטרנט ואתם יודעים שתקבלו את מה שהזמנתם, הייתם נרגעים. גם כאן אותו הדבר. אחרי שביקשתם הרגעו והאמינו שהוא כבר שלכם.

ברגע שאתם עושים זאת, היקום כולו מוסט כדי להביא זאת אל תחום הגלוי. אתם חייבים לפעול, לדבר ולחשוב כאילו אתם מקבלים זאת עכשיו.

למה זה קורה? כ היקום הוא ראי וחוק המשיכה משקף לכם את המחשבות הדומיננטיות שלכם.

איך תביאו את עצמכם להאמין? התחילו בהעמדת פנים.

כמו ילדים. תאמינו שזה כבר שלכם. השד מגיב למחשובת שלכם כל הזמן. כשאתם מאמינים שאתם מקבלים תתכוונו לזה. איך היקום יביא לכם את הדברים שאתם רוצים? זה כבר לא עניינכם. כשאתם מנסים להבין איך זה יקרה, אתם פולטים תדר של חוסר אמון ופוגעים בתהליך היצירה.

רוב הזמן, כשאנחנו לא רואים את הדברים שביקשנו, אנו מרגישים תסכול ומטילים ספק. אנו צריכים להסיט את הספק הזה ולדעת שהבקשה שלנו התקבלה ושזה בדרך.

שלב 3 – קבלו

זהו השלב האחרון בתהליך. חשוב להרגיש טוב בשלב הזה, מאושרים. כי כשאתם מרגישים טוב, אתם ממקמים את עצמכם על התדר של מה שאתם רוצים.

בקשו פעם אחת, האמינו שקיבלתם ואז כל מה שתצטרכו לעשות כדי לקבל זה להרגיש טוב. כשאתם מרגישים טוב, אתם על תדר של קבלה.

דרך מהירה למקם את עצמכם על התדר הזה היא לומר: אני מקבל עכשיו. אני מקבל את כל הטוב בחיי, עכשיו. אני מקבל… עכשיו. והרגישו זאת כאילו קיבלתם.

פעולה היא מילה שיכולה להישמע לחלק מהאנשים כמו עבודה, אבל פעולה כהשראה לא תיראה כלל כמו עבודה. ההבדל בין פעולה בהשראה לפעולה סתם הוא זה: כשאתם פועלים כדי לקבל, זוהי פעולה בהשראה. כשאתם נוקטים פעולה כדי לנסות לגרום לזה לקרות, סימן שנסוגתם לאחור. פעולה שנעשית בהשראה היא חסרת מאמץ וההרגשה בעת עשייתה היא נפלאה.

דמיינו את החיים כנהר מהיר תנועה. כשתפעלו כדי לגרום למשהו לקרות, התחושה שלכם תהיה כאילו אתם חותרים נגש הזרם של הנהר. התחושה תהיה קשה כמו מאבק. כשתפעלו כדי לקבל מהיקום, תרגישו כאילו אתם זורמים יחד עם הנהר. תחושה של חוסר מאמץ.

בטחו באינסטינקטים שלכם. זהו היקום שמאציל עליכם השראה. זהו היקום שמתקשר אתכם על תדר הקבלה. אם יש לכם תחושה אינטואיטיבית או אינסטינקטיבית, לכו איתה ותגלו שהיקום מניע אתכם כמגנט כדי לקבל את מה שביקשתם.

הסוד והכסף

אתם יכולים להשתמש בסוד כדי למשוך אל חייכם כל דבר שתרצו, כולל כסף.

כדי למשוך כסף עליכם להתמקד בעושר. אינכם יכולים להכניס לחייכם עוד כסף כשאתם מבחינים שאין לכם די ממנו, כי פירוש הדבר שאתם חושבים על כך שאין לכם די כסף. אם תתמקדו באין די כסף, תיצרו עוד אינספור נסיבות של אין די כסף. אתם חייבים להתמקד בשפע של כסף כדי להביא אותו אליכם.

עליכם לפלוט איתות חדש באמצעות המחשבות שלכם ומחשבות אלה צריכות להיות שיש לכם כסף בשפע. אתם ממש צריכים לגייס לכך את דימיונכם ולהעמיד פנים שיש לכם כבר את הכסף שאתם רוצים. וכל כך מהנה לעשות את זה! תעמידו פנים שאתם עשירים, תבחינו מיד שאתם מרגישים טוב יותר ביחס לכסף וכשתרגישו טוב יותר ביחס אליו, הוא יתחיל לזרום אל חייכם.

תרגיל מומלץ: רשמו לעצמכם צ'ק הממוען אליכם, עם השם שלכם, רשמו את הסכום שהייתם רוצים לקבל והניחו אותו במקום בולט בו תראו אותו מדי יום. כשתביטו בצ'ק הרגישו שאתם בעלי הסכום הזה עכשיו. דמיינו איך אתם מוציאים את הכסף, את כל הדברים שתקנו וכל הדברים שתעשו. הרגישו כמה זה נפלא. דעו שהוא שלכם. כי ביקשתם אותו.

 

משכו אליכם שפע

הסיבה היחידה שלמישהו אין די כסף היא שהוא חוסם את בואו באמצעות המחשבות שלו. כל מחשבה או רגש שלילי חוסם את דרכו של הטוב אליכם. כולל כסף.

לא היקום מונע מכם את הכסף, כי כל הכסף שאתם צריכים קיים כבר עתה בתחום הסמוי. אם אין לכם די כסף, זה מפני שאתם עוצרים אותו באמצעות המחשבות שלכם. עליכם להטות את כף המאזניים של מחשבותיכם מחוסר כסף לשפע של כסף.  להיזקק לכסף זה רגש חוסם.

 

דרך הקיצור לכל מה שאתם רוצים בחיים היא להיות ולהרגיש מאושרים עכשיו!

זוהי הדרך המהירה ביותר להכניס לחייכם כסף או כל דבר אחר שאתם רוצים. התמקדו בהקרנה של רגשות השמחה והאושר האלה אל היקום כשתעשו זאת תמשכו אליכם בחזרה את כל הדברים שמביאים לכם שמחה ואושר ואלה יכללו את כל הדברים שאתם רוצים.

כדי למשוך אל חייכם עוד כסף, אתם צריכים להיות ספציפיים – כמה כסף אתם רוצים? למשל – אני רוצה הכנסה בלתי צפויה של 25K שקלים במהלך החודש הקרוב. זה צריך להיות משהו שהוא אמין בעיניכם.

אם אתם מאמינים שאפשר להשיג כסף רק תמורת עבודה, זה באמת מה שיקרה לכם! אם תאמינו שיש עוד דרכים לייצר כסף – זה מה שיקרה לכם.

אין זה תפקידכם להבין איך הכסף יגיע אליכם, תפקידכם הוא לבקש, להאמין שזה שלכם ולחוש אושר עכשיו.

"לרוב האנשים יש מטרה לצאת מחובות. זה ישאיר אתכם בחובות לנצח. כל דבר שעליו אתם חושבים, אתם תמשכו אליכם. אם אתם חושבים חובות – תמשכו אליכם חובות. הסדירו לעצמכם תוכנית אוטומטית לפירעון חובות ואז התחילו להתמקד בהצלחה". (בוב פרוקטור)

אם המילים "אני לא יכול להרשות לעצמי" עולות של שפתותיכם, אתם צריכים להפוך את זה ל"אני יכול להרשות את זה לעצמי!"

אם רוצים שפע – התמקדו בשפע, אם רוצים הצלחה – התמקדו בהצלחה.

 

אנשים עשירים משכו אליהם את העושר באמצעות מחשבות עליו, בין אם במודע ובין אם לא.

אותו עושר שיש להם יש גם לכם. ההבדל ביניכם הוא שהם חשבו מחשבות שהביאו להם את העושר ואצלכם העושר עדיין בתחום הסמוי. כדי להעביר אותו לתחום הגלוי חשבו על עושר!

"גדלתי על המשפט – בשביל כסף צריך לעבוד קשה. לכן החלפתי את זה בכסף בא בקלות ובתכיפות. בהתחלה מרגישים כאילו זה שקר, לכן עליכם לדעת שזאת מין תחרות טניס קטנה שתימשך זמן מה.."  (לורל לנגמייר, אסטרטגית פיננסית, מרצה ומאמנת אישית ותאגידית).

אתם מוכרחים להרגיש טוב ביחס לכסף על מנת למשוך אליכם עוד. מובן שכשלאנשים אין די כסף הם אינם מרגישים טוב ביחס לכסף, מפני שאין להם די. אבל הרגשות השליליים האלה ביחס לכסף מונעים מעוד כסף להגיע אליכם. אתם חייבים לעצור את המעגל ותעצרו אותו אם תתחילו להרגיש טוב ביחס לכסף  ולהכיר תודה על מה שיש לכם. התחילו להגיד ולהרגיש "יש לי בשפע" "יש שפע של כסף והוא בדרכו אלי" "אני מגנט לכסף" "תודה, תודה, תודה"

תנו כסף כדי לקבל כסף

כשאתם נותנים כסף אתם אומרים "יש לי בשפע". לא תופתעו לדעת שהאנשים העשירים ביותר בעולם הם גם התורמים הגדולים בעולם. כשהם נותנים, על פי חוק המשיכה, היקום נפתח ומזרים אליהם בחזרה כסף בכמויות עצומות – כפולות ומכופלות.

אם אתם חושבים עכשיו "אין לי די כסף בשביל לתת" – אתם בדיוק יודעים עכשיו למה אין לכם די כסף. כשאתם חושבים שאין לכם די כסף בשביל לתת, התחילו לתת. כשאתם מביעים אמון באמצעות נתינה, חוק המשיכה יהיה חייב לתת לכם עוד בשביל לתת.

קיים הבדל גדול בין נתניה להקרבה. נתניה מלב העולה על גדותיו גורמת הרגשה מצוינת. הקרבה אינה גורמת להרגשה טובה. אל תתבלבלו בין השתיים. האחת פולטת תדר של חסר והשנייה של שפע. האחת גורמת להרגשה טובה והשנייה לא. הקרבה בסופו של דבר תוביל לטינה. נתינה בלב שלם היא אחד הדברים המהנים ביותר שאתם יכולים לעשות וחוק המשיכה ייאחז באיתות הזה ויזרים אל חייכם אף יותר. תוכלו להרגיש בהבדל.

"אני רואה הרבה אנשים שעושים הון עתק אבל מערכות היחסים שלהם עלובות. זה אינו עושר. אתם יכולים לרדוף אחרי הכסף ואתם יכולים להשיג אותו, אבל זה לא יבטיח שתהיו עשירים. כסף הוא חלק מהעושר, רק חלק. אני פוגש גם הרבה אנשים רוחניים, אך הם חולים ומרוששים כל הזמן. גם זה לא עושר. החיים אמורים להיות שופעים בכל התחומים". (ג'יימס ריי)

אם התחנכתם על האמונה שלהיות עשיר אינו רוחני, קריאה בסדרת הספרים המיליונרים של התנ"ך / קתרין פונדר, תגלה לכם שאברהם, יצחק, יעקוב, יוסף, משה וישו היו לא רק מורים להצלחה, אלא גם מיליונרים בעצמם עם סגנון חיים אמיד יותר מזה שהרבה מיליונרים בני זמננו יכולים לחלום עליו.

אתם ראויים לכל דבר שאתם רוצים, אתם רק צריכים לזמן את זה אליכם. המפתח בידיכם. כל מה שאתם צריכים זה עבודה מבפנים. העולם החיצוני הוא העולם של התוצאות, תוצאות המחשבות שלכם. כוונו את המחשבות והתדר שלכם לאושר. הקירנו את זה בתוככם ושדרו זאת החוצה ותחוו גן עדן עלי אדמות.

תמצית הסוד במשיכת כסף אל חייכם

  • כדי למשוך אליכם כסף, התמקדו בכסף. לא תוכלו להכניס לחייכם עוד כסף אם תתמקדו בחיסרון שלו.
  • רצוי להשתמש בדמיון ולהעמיד פנים שיש לכם הכסף שאתם רוצים. המציאו משחקים בהם אתם עשירים ואז תרגישו טוב יותר ביחס לכסף. כשתרגישו טוב יותר ביחס אליו עוד כסף יזרום אל חייכם.
  • להרגיש אושר עכשיו זו הדרך המהירה ביותר להביא כסף אל חייכם.
  • שימו לכם כמטרה להביט בכל דבר שמוצא חן בעיניכם ולומר לעצמכם – אני יכול להרשות לעצמי את זה. אני יכול לקנות את זה. כך תסיטו את החשיבה שלכם ותתחילו להרגיש טוב יותר ביחס לכסף.
  • תנו כסף כדי להכניס לחייכם עוד כסף. כשאתם נותנים כסף בנדיבות ונהנים להתחלק בו, אתם אומרים – יש לי בשפע.
  • דמיינו בעיני רוחכם המחאות בתיבות הדואר
  • הטו את המשל של המחשבות שלכם בכיוון עושר, חשבו על עושר.

 

סיכום

הדברים האלו טובים ונכונים, כל עוד אתם לא עושים בהם שימוש ציני. 

למשל – לבזבז כסף בצורה לא אחראית ולא להתנהל נכון, ואז לצפות שרק אם תחשבו חיובי, תתעשרו. זה לא עובד ככה. זה כמו שיש אנשים שאומרים, אם יש אלוהים, אז הוא ישמור עלי גם אם אני אחצה את הכביש בלי להסתכל לצדדים ובאור אדום. אז לא. כי גם נאמר ונשמרתם לנפשותיכם, וגם מכירים את המשפט – אלוהים עוזר למי שעוזר לעצמו..?

על אותו עיקרון עשו שימוש בסוד.

לא מספיק להאמין ולחשוב מחשבות חיוביות ולשבת בחיבוק ידיים. אתם חייבים לשלב את זה עם עשייה!!

שלכם,

מיטל נתיב

רוצים להאזין או לצפות בסרטון המלא בו סיכמתי את כל הספר? בבקשה:

אהבתם? שתפו:

Facebook
WhatsApp

תפריט נגישות